«Творчість. Лідерство. Компетентність. Успіх» -
одне з основних гасел сучасного суспільства та освіти зокрема. Враховуючи
завдання сучасного освітнього процесу, 11.12.2018 року у СЗШ № 40 пройшла чергова педагогічна рада
(частина ІІ, для учителів 5-11 кл.) на тему: «Розвиток творчих здібностей
учнів».
Під час виступу заступник директора Коврига Г.Т.
відразу наголосила, що проблема творчості вчителя та учнів виступає пріоритетом
не лише вітчизняної педагогіки, це і світова проблема, отже, вона настільки
актуальна, що нині є проблемою століття. Сьогодні маємо соціальну потребу
працювати творчо, а академічні знання – не єдине мірило професійності людини
ХХІ ст. Креативне, аналітичне, творче, інноваційне мислення, вміння працювати
над проектами в команді, інформаційна грамотність і навички ефективного
використання ІКТ – ось неповний перелік характеристик сучасної успішної людини.
Також було наголошено на тому, що творчі здібності самі по собі не гарантують
творчих здобутків, а для їх досягнення необхідний «двигун», що запустив би
механізм мислення, необхідні бажання і воля, потрібна «мотиваційна основа». Саме тому основна
частина виступу доповідачки була присвячена обговоренню питання створення умов
розвитку здібностей та обдарування учнів в умовах НУШ. Педагоги школи ділилися
досвідом щодо основних вимог до уроку, методик, технологій, які доцільно
використовувати з метою розвитку творчих здібностей учнів. До обговорення
активно долучилися та продемонстрували власні здобутки учителі: Іваницька О.М.,
Сороківська Л.Ф., Яремко Л.З., Кукулевська О.С..
Також Коврига Г.Т. представила SТЕМ-освіту
як один із пріоритетних напрямків розвитку освіти в умовах творення НУШ.
Учителі практично відпрацювали SТЕМ-урок з фізики, обговорили певні
матеріали, які допоможуть запровадити принципи STEM - освіти у
навчальний процес.
Немає коментарів:
Дописати коментар