пʼятницю, 6 жовтня 2017 р.

Увага!

з 1 по 31 жовтня 2017 року

у бібліотеці СЗШ №40

проходить   
місячник шкільної бібліотеки
під гаслом
«Шкільна бібліотека –
за здоровий спосіб життя»




Мета :   сприяти реалізації основних пріоритетів Нової української школи, зокрема, формування в учнів уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.
План
проведення місячника шкільної бібліотеки
«Шкільна бібліотека –
за здоровий спосіб життя»
з 1 по 31 жовтня 2017 року

№ п/п
Назва заходу
Клас
Дата
Відповідальний
1.      
Тематична полиця: «Здорові діти – здорова нація»
5-11 кл
2.10
Васьків М.Я.
2.      
Спортивний калейдоскоп: «Україна Олімпійська»
5-11кл.
2.10
Васьків М.Я.

3.      
Експрес інформація: «Скажи «Ні » алкоголю, наркотикам, тютюну»
1-11
кл.
3.10
Васьків М.Я.
Учнівське самоврядування
4.      
Виховна година: «Здоров’я найдорожчий скарб»
2-В кл.
27.10
Васьків М.Я.
Яковенко О.В.
5.      
Естафета -гра: «Здоровий будеш – усе здобудеш»
2-А кл.
5.10
Васьків М.Я.
Вуйцік Х.І.
6.      
Флешмоб: «Увага! Діти  на дорозі»
6-В кл.
9.10
Васьків М.Я.
Кукулевська О.С.
7.      
Лекція лікаря офтальмолога «Здоровий зір»
9кл.
10.10
Васьків М.Я.
Бібл..- філіал №22
8.      
Конкурс малюнків: «Я обираю здоров’я»
5кл.
12.10
Васьків М.Я.
Мулик А.Є.
9.      
Тренінг: « Вчимося бути здоровими»
4кл.
12.10
Васьків М. Я.
10.                        
Урок дослідження :«Питна вода: безпека, якість, здоров’я»
7-Б кл.
13.10
Васьків М.Я.
Думальська Л.Д.
11.                        
 Інформаційний брифінг «У гармонії з собою і світом»;

6 кл.
23.10
Васьків М.Я.
Бібл..- філіал №22
12.                        
Круглий стіл: «Нове покоління обирає здоров’я»
9 кл
24.10
Васьків М.Я.
Іваницька О.М.
13.                        
Квест :«Рух – це життя»;

3 кл.
31.10
Васьків М.Я.
Черкас С.В.


 6 жовтня 2017


            Естафета-гра з учнями 2-А класу:
                                   «В здоровому тілі - здоровий дух»







 5 жовтня 2017
Виховна година у 2-В класі :«Здоров’я - найдорожчий скарб»
 


3 жовтня 2017

Експрес - інформація: «Скажи «Ні » алкоголю, наркотикам, тютюну» 
(інформує учнівське самоврядування)



 2 жовтня 2017

Спортивний калейдоскоп: «Україна Олімпійська»
 Тематична полиця: «Здорові діти – здорова нація»





Немає коментарів:

Дописати коментар