середу, 20 грудня 2017 р.

Мама, тато, я - спортивна сім`я

      20.12.2017 року у СЗШ №40 пройшло свято фізкультури і спорту всієї родини: «Мама, тато, я – спортивна сім`я» для учнів 5-х класів та їх батьків, яке організували та провели учителі фізкультури (Черкас С.В., Вуйцік Х.І., Павлюк Н.П., Павлюк Є.В.). У дусі здорової спортивної конкурентної боротьби пройшли змагання серед спортивних сімей 5-А (сім`я Женчук), 5-Б (сім`я Денис), 5-В (сім`я Соляк). З великим запалом, завзято, швидко, спритно стрибали мами на скакалках, тати в мішках та діти з м’ячами. Кожен намагався принести якомога більше балів своїй сімейній команді – «Львівським левенятам», «Сонцелевам» та «Орлам». Уважно розв’язували завдання, змагалися у перетягуванні канату, носили кульки у ложці, закидали м’яча у кільце і ще багато чого показали наші спортивні сім`ї, чим довели, що в їхній родині дружать з фізкультурою та спортом. І, хоча виборола І-ше місце у змаганнях сім`я Денис, яка була нагороджена головним кубком змагань та святковим тортом, все ж таки, перемогу в результаті отримали всі учасники, всі, хто показав, що спорт – це не тільки сила, швидкість, спритність, а це весело, гарно і здорово.









































Немає коментарів:

Дописати коментар